6 Aralık 2011 Salı

Stil sahibi evler

Hepimiz dergilerde gördüğümüz stil sahibi evlere özeniriz, en azından ben öyleyim. Evimi sıradanlıktan kurtarmak için farklı objelerle dekore etmeye çalışıyorum. Kimi zaman evimin çizgisini kaybettirecek dokunuşlar yapsam da en azından donuk, birbirinin aynı tip evlerden uzak olduğunu düşünüyorum.


Nasıl kendinizle bütünleşen bir kokunuz varsa, evimin de benimle bütünleşen detayları olsun istiyorum. 
Mesela ; içeri girdiğimde beni ferahlatacak, mum, oda ve nevresim spreyleri, tütsü ve kokulu kuru çiçek arajmanlarından yararlanıyorum. 


Formül çok basit aslında; burası benim evim ve sadece beni mutlu etmesi gerekiyor. Dolayısıyla kurallara sıkışıp kalmıyorum.


İşte ilham aldığım ev örneklerini yine sizlerle paylaşıyorum.Umarım sizlere de fikir vermede yardımcı olurlar.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder