18 Mart 2013 Pazartesi

Dekorasyon bir tutkudur





Dekorasyon dergilerine bakmayı, yeni tasarımlar görmeyi çok seviyorum. Gördüğüm güzellikleri bir an için evimde hayal ediyorum... Bu bile kendimden geçmeme yetiyor, resmen mest oluyorum.

Şu sıralar en çok mobilya modelleri heycanlandırıyor beni... ne garip değil mi? :))
Misal moda blogger arkadaşlarımın Celine marka çanta'nın yeni modelini alma hayalleri varsa benim hayallerimi de yeni çıkan mobilya, ev eşyası, ıvır zıvırlar süslüyor...
Bazılarınızın ammada abarttın be Sebi dediğinizi duyar gibiyim, ama gerçekten bu böyle :) Evdekilerden kurtulup, beğendiğim yeni mobilyalarla evi yeniden döşeyesim geliyor. 




Neyse işte...

Herşeyden çabuk sıkılan, zevki her an değişmeye meyilli biri olarak, bu mobilyalara bakarken duygularımdan tamamen arındığım hissettim.
Sadece benim olsunlar istiyorum. Ömrümün sonuna kadar onlarla yaşamaya razıyım üstelik! tabi içindekilerle ve çevresindekilerle birlikte :)






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder