28 Mart 2013 Perşembe

İskandinav tarzı bir ev...






İç tasarımı İskandinav tarzı döşenmiş bir evi paylaşmak istiyorum sizlerle.


Evde genellikle ahşap, keten, pamuk gibi doğal, çoğunlukla açık malzemeler kullanılmış..




Bu evin, basit ve fonksiyonel mobilyalar ile geleneksel  iskandinav tarzının cazibesini öven bir etkisi var.
















Fotoğraflar : Radek Wojnar

Mart ayına veda etmeye az kaldı. Bu günler öylesine sıkıcı ve yorucu geçiyor ki hiçbirşeye yetişemiyorum.
10 gün önce başladığım diyet ve spora karşı da isteksizlik duyuyorum.
Bu anlamda 4-5 gündür ciddi ciddi salmış durumdayım. Pek keyfim yok yani...

Bloglarda ki durgunluğa bakılırsa, keyfi kaçan bir ben değilim sanki  :)

İnşallah hepimiz için Nisan ayı daha hareketli , cıvıl cıvıl geçer...

Haydi kızlar canlanalım biraz, bknz elin oğlunda aktivite hiç bitmiyor maşallah, yılbaşı, sevgililer günü derken şimdide paskalya için çoşuyorlar... biz kös kös oturuyoruz, yani en azından ben :)

Yahu bizi ateşliyecek yok mudur bir etkinlik  :))

Fikri olan???




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder