7 Mart 2013 Perşembe

Bahar gelmiş...Neyleyim









 








Kısa bir tatil yapalım derken şifayı kaptık ve geldik. Tosbik hasta, ben hasta... baba bize bakmak için izin aldı mecburen. Hadi ben neyse de, oğluş'un hasta olması hem üzücü, hemde yorucu bir süreç. İyi olması için bir tek takla atmadığımız kaldı. Kuzucuk iyi olsunda biz geceler boyu sürünmeye razıyız. 
Tadım tuzum yok o yüzden.  Zaten tatil boyunca internete özellikle girmedim. Lakin girdiğim zaman elimi ayağımı tüm işlerden çekip sadece sevdiğim, keyif aldığım işlerle uğraşma isteğiyle çoşuyorum. 
Ara vermek, soluklanmak iyi geldi bu sebepten. 

Bugün biraz gözüm açıldı ya, hemen internetin başına geldim :)) Özledim sizleri... yaptıklarınıza hayranlıkla bakmayı ve tabiki yeni post hazırlamayı. Bu nedenle bahara yakışır resimler size ve bana iyi gelir düşüncesiyle paylaşmak istedim.

Kış aylarının karanlık ve kasvetli havasına veda etmeye başladığımız bugünlerde Bahar'ın enerjisi sadece bedenimize değil, ruhumuza da canlılık verir umarım.

Tekrar merhaba.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder