14 Şubat 2012 Salı

...

Sevdiğim adamın sadece bugüne özel seni seviyorum demesine ya da elinde kocaman bir buketle kapıda belirmesine ihtiyacım yok ki benim…
Ama... ya olan varsa, hiç düşündünüz mü?
Sadece bugün hediye alan yada sevildiğini duyan varsa,
Hiç beklemeden çalan bir kapıda onu karşın da görmenin ne güzel bir duygu olduğunu yani minik sürprizleri hiç yaşamadıysa
Beklemediği bir anda sevdiğinden hediye almanın hazzını hiç bilmiyorsa
Ve beklemeden gelen bir 'seni seviyorum' mesajının tadına hiç varmadıysa
Bugün beni hatırlamadı yerine..-hiç beklemiyordum , senin geleceğini- diyebilmenin güzelliğinden hep mahrum kaldıysa...
Yapılmamış davranışlar, söylenmemiş sevgi sözcükleri ile kendi kendini aşk çıkmazında kaybedip,
Hiç beklenmeyen bir demet çiçekle mutlu olmadıysa? 
Bugün beklenti içinde olması doğal değil mi..

O yüzden bırakın bugünü insanlar doyasıya kutlasınlar, ister ticari, ister zoraki...
Sebep ne olursa olsun bugün sevdiğini söyleyen yada sevdiğine hediye alan, bugünün gelmesini dört gözle bekleyenleri  hiç yadırgamamalı diye düşünüyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder