18 Aralık 2014 Perşembe

Sadeleşmek Lazım








Şu sıralar sadeleşmeye takmış durumdayım. Bazen o kadar çok gereksiz ve ihtiyacım olmayan şeyler almışım ki üstüme üstüme gelmeye başladılar. Bugün ardiye'yi bir düzene sokayım dedim. Eşimin tamir edeceğim diye ayırdığı eşyalar, benim biriktirdiğim boş kutular, Kaan'nın artık kullanmadığı kırık oyuncaklar, yarım bıraktığım boyanmamış ahşaplar sanki amacı dışında ne varsa oraya atılmış gibiydi. 

Bugün günümü ardiye temizliğine ayırarak, üzerimde ki yükten ve gereksiz eşyalardan kurtulmuş oldum :) Düzenli olarak yapılan dip bucak temizlik ruhu hafifletiyor sanki..

İşimi bitirip bloga yeni yıl dekorasyonu için resimler ekleyeyim derken; ferah, tazelik hissi veren bu evi görünce vazgeçtim. Hazır ruhum hafiflemişken şöyle içimizi açacak bu evi paylaşmadan olmaz tabi ki..

Ben sevdim, umarım siz de seversiniz..











images #Micasa#






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder