8 Ekim 2015 Perşembe

Doğa ile Barışık Bir Ev..




İspanya'daki dekorasyon sitelerini incelediğimde hiç bir evin salonunda televizyon görmedim (Sanırım İspanya evlerine çok bakıyorum).  Bizim ülkemizde ise salonun baş köşesine konur öyle değil mi? Bazen diyorum ki keşke oğluma hiç televizyon izletmeseydim. Geriye doğru baktığımda, yemek yemediği zamanlarda ki çaresizliğim aklıma gelince, o
zamanlar başka çözüm yokmuş gibi düşünüyorum. Belki de vardı bilmiyorum.. Ama türlü türlü yöntemler denemiştik ve olmamıştı, onu biliyorum sadece.

Günümüze dönecek olursak; gün içinde akşama kadar okulda olduğu 
için zaten televizyon izlemiyor, akşam ise 1-2 çizgi film hepsi o kadar. TV izleme olayını hafta sonuna bıraktık. Neyse ki durumu sorun edip pek fazla mızmızlanmıyor (Babasına sardı tabi o ayrı bir konu!).Sonuç olarak, bu kararı verdiğimize gayet memnunum.

Tüm zamanımızı çalan televizyon, iPad, cep telefonu, bilgisayar gibi teknolojik aletlere ihtiyaç duymadığımız bir hayat hayal ediyorum.





Mesela bu şöyle olabilir; kocaman kocaman pencereleri olan, 
baktığımda çiçeklerimi görebileceğim bahçeli bir evde yaşayabilirim. Gün içinde domates sular, fasulye toplar, ağaçlara ilaç atarım felan... Kaan Batu da yan bahçede arkadaşlarıyla top oynasın
mesela. Ah hayali bile güzel, öyle değil mi?

Ben yine kaptırmışken kendimi, sizi de peşimden sürükleyeyim dedim 
ve bu evi düşlerimize ekleyiverdim :))

Haydi, hep beraber hayal kurmaya!








images ://elmueble








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder