6 Eylül 2016 Salı

Sahilde, yıldızların altında...






Evet biliyorum, yaz mevsiminin renklerini ve güneşin yakıcılığını bırakıp sonbaharın esen rüzgarlarına, baharat renklerine hemen alışmak zor. Ama bugün haberlerde gördüğüm kadarıyla sıcaklar henüz bizi terk etmemiş. Benim için şahane bir haber değil tabi ki.. Sonbahar havasına girmişken bünyeye mevsim anormalliğini anlatmak ve tekrar sıcaklarla boğuşmak isteyeceğim en son şey sanırım. Ama bir pastırma sıcakları gerçeğini de unutmadım tabi.

İşte bugün görsellerde hem içinizdeki yaz aşkını ve renklerini, hemde kentler ve evler kostüm değiştirmeden içimizin açılacağı, dış mekanda çekilmiş, hayal kurmalık fotoğraflar seçtim.

Haydi gelin Hans Blomquist'in styling'ini yaptığı görsellerle keyfimiz yerine gelsin..

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder