13 Haziran 2011 Pazartesi

Teşekkürler.... oğlum olduğun için

  • Beni "ilk görüşte aşk'a" inandırdığın için
  • Daha ilk buluşmamızdan, şuan kadar geçen 8 ay mükemmel bir annelik yaşattığın için
  • Tadı bir ömür boyu sürecek kokunu içime çekmemi sağladığın için
  • Anne- baba olarak bizi seçtiğin ve bizi beklediğin için
  • İlk hecelerini duyduğumda ayaklarımı yerden kestiğin için
  • Beni sevgiliden anneliğe terfi ettirdiğin için
  • Her gece uyumadan önce" iyi geceler" öpücüğü vermeme izin verdiğin için
  • Uyandığında bana sıkıca sarıldığın için
  • Bu dünyayı bana ve babana daha yaşanılır bir hale getirdiğin için
  • Benim en büyük hayranım olduğun için
  • Sıcak gülümseyişinle kış hüzünlerimi kovaladığın için
  • Yanağıma ıslak öpücükler kondurduğun için
  • Bir evladın kıymetini anlamama sepep olduğun için
  • Anneler Günü'nde " Anneler Günü" hediyesi almama neden olduğun için
  • Biz olan tanımını "çekirdek aile "olarak değiştirdiğin için
  • Birlikte oyun oynarken çocukluk yıllarımı hatırlamama neden olduğun için
  • Bezelye ayaklı , poğaça yanaklım olduğun için
  • Kendimi kötü hissettiğimde sana sarılmama izin verdiğin ve iyiki yanımda olduğun için
  • "Seni Seviyorum Anne" diyemesende bakışlarınla bunu anlatmaya çalıştığın için
  • Daha önce hiç tatmadığım aşkı yaşattığın için
  • Şimdiye kadar aldığım en anlamlı ve özel hediye olduğun için
  • Benim sabrımı zorlamadığın ve taşar gibi olduğu durumlarda elimi tuttuğun  için
  • Mutluluk gözyaşlarının ne demek olduğunu öğrenmeme neden olduğun için
  • Doğduğun günü hayatımın en mutlu günü yaptığın için
  • Doğduğun andan itibaren sahip olabileceğin en mükemmel babaya artık "be-ba" dediğin için
  • Mutluluğunu belirten sesler çıkardığın için
  • Gözlerimin önünde yıldızlar uçuşturduğun için
  • Artık sensiz olmaz şarkısını söyleme neden olup, gözlerimi doldurduğun için
  • Bütün o şevkat dolu dakikalar için
  • Benim tospiğim olduğun için
  • Kadınlık içgüdümü geliştirdiğin için
  • Rüyalarımı gerçekleştirmeme neden olduğun için
  • Beni güldürdüğün için
  • Dünya üzerindeki en iyi arkadaşım, yoldaşım olduğun için
  • Gündelik yaşamıma kattığın sevinç ve neşe için
  • Ben hazır oluncaya kadar beklediğin için
  • Annen olmamı kabul ettiğin için TEŞEKKÜRLER oğlum...
Seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder