8 Mayıs 2012 Salı

Kaç zamandır yazamıyorum buralara. Kaan Batu önce bahar nezlesine yakalandı sonra da hastalıktan iyice kucağa alışıp tek başına uyuyamama problemi ortaya çıktı. Sonuç o ki rutini bozulan çocuğun tekrar eski düzene geçmesi zaman alıyormuş, bunu öğrendik.
İnşallah geçecek bu günler...

Ayın başından beri Mayıs ayına ilişkin yazı bile yazamadım.
Oysaki Mayıs ayı başkadır benim için. 
Doğduğum ay'dır, sonra Anneler günü. Ve bizim için aşkın yıldönümü...
Kısaca bol kutlamalı, çoşkulu, pastalı bir ay. Yani Mayıs ayı'nı çok seviyorum ben.
Bu yıl  sevmek için özel bir neden daha var. Denizimiz geliyor...
Onunla daha da güzelleştirecek Mayıs ayı. Teyze olmak için sabırsızlanıyorum :) 
Heyecanla bekliyoruz geleceğin günü miniğim... dilerim hayatta her şey minik yüreğinin istediği gibi olur ve seni kötülüklerden uzak bir yaşam bekler…

Haftaya güzel başlangıç yapmak adına bembeyaz dekorasyon örnekleriyle sizlere merhaba diyorum :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder