9 Ekim 2012 Salı

Ben görevimi yapıyorum...

O kadar yorucu geçiyor ki günler, tek velet beni altüst etmeye yetiyor. Ayaklarım zonk zonk zonkluyor. Ama çok da sevimli oluyorlar. Annelik sabrı bu sevimlilikten geliyor olsa gerek. Neyse Cuma günü bizim ki 2 yaşına giriyor. Evde bir dolu yarım iş varken, hazırlık yapmam gerekirken arşivimde ki resimlere daldım gittim yine...

Kaytarma amacım belli! bu güzellikleri sizde görün istedim. "Hep bana hep bana" olmaz dimi ama...



Sizin de kanınıza girecek bu marka. Ve tabiki yine Türkiye de yok...

Sitesine girin bir sürü dolap, büfe örnekleri var. Belki bir gün işinize yarayabilir. İyi bir marangoz bulursanız bana da haber verin :)
Haa bu arada doğum günü partisi için menü önerisi olan var mı?Hala karar veremedim de :(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder