17 Ekim 2011 Pazartesi

1 gün içinde kış gelir mi, geldi wallahi...
Dün aniden izmir'e kış geldi. Akşam yorgan, ev botları, yünlü, püsküllü ne varsa ortaya çıktı. Biraz abarttığımı söyleyen eşime de, sabah paltosunu tutuşturuverdim eline oldu bitti.

Bilin bakalım Cumartesi ne oldu? 

Ece Aymer ile birlikte boyama yaptık...iki adet şahane obje tasarladık . "Dık" değil aslında Ece hanım tasarladı ben boyadım. Bitmiş halini görmek için sabırsızlanıyorum. Ortam müsait olunca Ece hanım da objelerimi boyamamda yardım etti, çok havalıyım anlayın yani ;))

Bundan sonra her cumartesi ahşap boyama kursum var.
Soranınız olacaktır, " e Kaan Batu'ya kim bakacak?" diye. Yaşlı olmasına rağmen, babaannesinin "sen git yavrum, ben bakarım tosbiğime" dediğini söylemiş miydim? 

Mutluyum hem de çok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder