12 Ekim 2011 Çarşamba

.....Bugün


Bugün sabah saat: 9:20 de küçük bir erkek bebek geldi dünyaya...
Sana anne olmayı o bebek öğretecek dediler...
Gülümsedim...
Kucağıma verdiler, sıcacıktı...mis gibi kokuyordu üstelik...

Sevdim onu...
Kalbim yerinden fırlayacakmış gibi atıyordu...
Hayatta hiç kimseye bu kadar çabuk ısınıp sevmedi bu kalp
Karşılıksız sevgi neymiş o dakika da öğretti bana...
İçimde kocaman bir aşk vardı ona karşı...
O gece hiç ağlamadı...
Üzmedi hiç beni...

Ertesi gün eve döndüğümüzde duydum titrek sesini...
Benden daha değerli bir canım olduğunu o an farkettim...
O bana Allah'ın emanetiydi, canım pahasına onu korumayı o gün seçmiştim...
Günlerce nefes alıp verişini dinledim...
O uyurken izlemek ne büyük bir hediyeymiş meğer...

Avucunun içine parmağımı koyardım o uyurken
Sıkı sıkı tutardı parmağımı pamuk elleriyle
Bundan daha güzel ne olabilirdi ki bu hayatta...
Uykuda bile özlemenin ne demek olduğunu o öğretti bana
Meğer evin neşesi artık onun sesi olmuş...

Meğerse yürümesi bir bebeğin ne zormuş,
Günlerce düşe kalka yürümek için sarfettiği çabayı görünce azim nedir ondan öğrendim...
Başaramadığında pes etmemeyi öğretti bana, her düştüğünde yeniden ayağa kalmayı ve devam ederek bana gülümsemeyi öğretti...

Ve bir gün yürüdü... {29 Eylül 2011 }

Hayalini kurduğum gün daha gelmedi
Henüz anne demedi bana
O günü heyecanla bekliyorum...

Ama şunu biliyorum artık...
Annelik ne yüce bir duyguymuş meğer
Oğlum anne olmayı öğretti bana,
Daha neler öğretecek bilmiyorum...
iyiki doğdun oğlum, Kaan Batu'm ve iyiki annen olarak beni seçtin...


Seni çok seviyorum 

Annen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder