10 Eylül 2013 Salı

Yine yeni yeniden bir pano...







Hepiniz artık biliyorsunuzdur yazılı panoları yapmayı ne kadar sevdiğimi, değişik versiyonlarıyla panolar yapmaya devam ediyorum. Bu seferki pano'nun alt yapısını daha önce yapmıştım biliyorsunuz, hatta farklı tasarım yapmıştım. İçime bir şeyler sinmemiş olacak ki ; soldan soldan bana gelmeye başladı. Birkaç değişiklik yaparak yeniden kullanıma açayım dedim. 






Malzemeler; Ikea çerçeve, ahşap yazı, minik ahşap objeler, puantiyeli kağıt, dekupaj tutkalı...

Öncelikle çerçevenin cam bölümünü çıkarttım. Puantiyeli kağıdın iyi yapışması için sunta kısmı tek kat boyadım, sonra dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. Mutfağım yazısını ve minik objeleri daha önce boyamıştım zaten, onları da sıcak slikonla yapıştırdım.

Bu arada sıcak silikon kullanmaya pek alışık olmadığım için elime yapıştı, parmağım yandı, yazının bir tarafını tutkallarken öbür taraf kuruyu verdi. Meğerse ; ne gıcık bir şeymiş...

Acemilikle yaptığım sıcak silikon kusurlarım olmasa bu panoyu, pastel mutfağına  çok yakışacağını düşündüğüm bir arkadaşıma hediye edecektim ki kusursuz iş çıkaramadığım için şimdilik vazgeçtim.

Neyse bakalım, şimdilik bizim evde...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder