2 Ocak 2013 Çarşamba

Çerçeveci geldi...



Yılbaşı gecesi nasıl geçti bişey anlamadım. Bay K hasta, tosbik hasta, benimde belimde yakı var.
Baba - oğul yeni yıla koyun koyuna uyuyarak girdiler.
2012 'nin son günlerini salya sümük geçirmeseydik iyiydi ama tüm yılı değerlendirdiğimde sağlıklı 
geçirdik ya buna da şükür. 

Neyse, gelelim 2013 yılının ilk günlerine.





Küçük çerçeveleri geçen yıl Tepe Home indirimden almıştım, eskitme gümüş rengindeydiler. Beyaz mum eskitme yaptığım çerçeveyi boyayalı epey oluyor, diğerini ise yeni boyadım.

En alttaki çerçeve ise bildiğiniz plastik çerçeveli bir aynaydı, dedemlerden kalma annemlerin evinde bir kenarda duruyordu. Şuanda sadece kapatıcı sürdüm. Boyanması tamamlanmadı.

En üstteki çoklu çerçeveyi ise geçen yıl ki Biev'in Anneler Günü indirimden almıştım.
Zaman bulursam şayet çerçevelerin içleri aile resimleriyle dolacak, şimdilik desenli kağıtlar koydum.

Bay K çene yapmaz ise, salondaki konsolun üstüne çerçeveleri asmayı planlıyorum.

[Şu erkekler duvara çivi çakma konusunda niye huysuzluk yaparlar anlamış değilim doğrusu..]

Bizden haberler böyleydi...

Neyse tosbik oğlan uyanmadan ben kaçayım...

Hepinize ağız tadınızın bozulmadığı, şeker gibi bir yıl diliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder